Jag är en datanörd

Sorry för dålig uppdatering, den irriterande killen som har den här stugan ignorerar oss. Han lovad oss ett bredbands modem men har vi fått det ,nej! Så jag har inte haft tillgång till internet för än nu. Vi ringer och ringer men har svarar inte! Och inte nog med et så sa han att det skulle finnas tv och det stämmer ju men det finns ju ingen antenn så man kan ju inte kolla på den. Jaja, nu ska man inte deppa ihop för det för vi bor ju fakstiskt bara ca: 50 meter från smögen bryggan! Där finns det lite smått och gott att spana på! hihi.

Dagen idag har varit bra, vi kom upp kl 2 och tog sedan fram lite fika och satte oss på balkongen, solen tittade fram då och då, härligt! :) Sen gick vi runt och kikade lite och gick ner på bryggan och kollade i affärer, köpte dessvärre ingenting men det är en dag i orgon också ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar.'

kram Sanna



Jag just nu!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Kul att vara i smögen! :D

2009-07-12 @ 22:50:35
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: emmy

ojoj.. jobbit döö..

2009-07-12 @ 23:01:48
Postat av: ♥jenny♥

jo då solat hhe käkat myst hehehe cyklat

2009-07-12 @ 23:07:38
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0