Velig eller vad?

I'm home!! Dagen var jätte roligt med dom små liven! Man fick ju säg några favoriter men de flesta var super goa :) Eftersom solen lyste i förmiddags och det låg snö på marken så gick vi i väg med alla 13 barnan för att åka pulka! Mysig, barnen älskade det. Dagen var alltså kanon och alla (nästan) var glada, det kan inte bli bättre!!

Ajj, katten vandrar runt i mitt knä nu och hon trycker in sina klor i mina lår. Det är inte så skönt ska säga. Men nu la hon sig äntligen min gossetös. Hon har innan vandrat runt i mitt knä, sen bakom mig på stolen´, sen fram igen. Riktigt velig tösabit! Nu är hon upp på skrivbordet igen och skymmer sikten, hepp nu var det stolen som gällde igen. Nej slut pratat om Currys veligheter.

Imorgon ska ja och de andra två till stan och kanske shoppa lite! Inte bra för min ekonomi inte, men finns det något bättre än att komma hem med kassar med kläder och prova dom ännu en gång för att sedan hänga in dom i garderoben :)

Nu ska jag gosa med hårbollen bakom mig!

Sanna



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Trevligt med barnen, så nu har du väl inte riktigt ångrat ditt gymnasieval? Ska bli riktigt trevligt imorrn!<3

2009-02-12 @ 19:13:14
URL: http://ellinoorh.blogg.se/
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag!

Bevaka min blogg at bloglovin? jag bevakar din då :3

/ Sannie

2009-02-12 @ 20:11:34
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: jennie

så söt.

2009-02-14 @ 00:04:48
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0