Rubrik?

God morgon på er allesammans! :) Sovit gott? Mamma väckte mig i morse kl 08.15 för vi skulle ut på en morgon promenad på sjön. Det var lagom kallt och härligt. Pappa och hans kompis var ute och pimplade. De hade säker satt upp 10-15 st. Och dom hade levande fiskar som bete!! :( Stackars små fiskar som häger i kroken och bara väntar på att bli uppätna!!! Det är nästan så man skulle rapportera detta till kallafakta för djurplågeri!!

Nu ska vi ut på isen igen och åká skridskor, vi sak plåga upp en bana så det går att åka. Senare i eftermiddag så kanske jag ska köra lite mer bil på isen, det var ju såå roligt :) Jag har redan börjat kolla på blocket.se efter bilar. Jag hittade en super söt mini cooper (se bild längre ner) men det är ju två år kvar innan jag är 18 år så jag får väl lugna ner mig lite!

Ha en super bra dag så hörs vi sen. Jag har en super roligt video att visa sen så kom tillbaka, ni kommer inte att ångra er! :)


- jag och curry efter frukosten! :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härlig ute-dag med andra ord!:)

2009-02-21 @ 15:35:16
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0