Ajajaj

Vi tog blodprov på no:n idag för att kika vilken blodgrupp vi hade. Jag hade då 0. Jag tyckte faktiskt att det gjorde riktigt ont men jag kanske har känsliga fingrar vem vet. Nu har jag iallrfall ett litet litet blå märke på fingret me jag lever.

Ingen har väl missat att det är semeldagen eller fettisdagen. Så när alla var hemma så gjorde mamma i ordning semlor. Jag gillar inte mandelmassa så jag tar med hallonsylt på. Kanske lite barnsligt men jag är fakiskt bara 15 snart 16 år. När jag är 16 så ska jag försöka skärpa mig. Lovar. hehe...

Nej, nu har min tid att slappa framför datorn efter skolan tagit slut för länge sedan så nu ska jag plugga lite engelska glosor och kanske öva lite på europas länder som vi har prov på på fredag.
Jo jag måste även berätta imorgon så ska jag, Emmy och Ellinor till Moisen och kika på hennes hund gulliga hundvalpar :) Mysens. :)

Ciaaaao!!


VINTER KOLLAGE :)


Kommentarer
Postat av: emmy

de va mkt läskit på NOn dö!! :S

2009-02-24 @ 21:20:47
Postat av: Ellinor

Jag är mycket stolt över er båda två!<3<3

2009-02-24 @ 22:25:35
URL: http://ellinoorh.blogg.se/
Postat av: rebecca

skit snygga bilder !

och snyggt kollage.

2009-02-26 @ 19:02:27
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0