Jag är tillbaka!!!

Tjaaa!!! Det va väldigt länge sedan jag bloggade nu! Och eftersom jag ahr riktigt tråkigt just nu så kan jag ju passa på att börja igen!! :) Senast jag bloggade va ju i sommras när jag var med min familj i smögen! Det känns som flera år sedan! Det bästa med att blogga är ju att man kan kolla tillbaka när man blir äldre och se hur man tänkte när man var ung ;)
Jag kan la börja att berätta lite om mig själv! Jag heter sanna och jag är snart 17 år gammal! Jag har en bror som heter Robin och är snart 20 år och en katt som heter Curry :) Min bästa vän heter Emmy och med henne spenderar jag så mkt tid som möjligt! Bättre vän får man leta efter!!!! Vi har såå otrooligt kul ihop. Vi ahr kännt varandra i ungfär 4 år men det va i sommras som vi kom varandra nära och nu gör vi allt ihop! :)<3 Jag går i 1:an på gymnasiet och läser på barn & fritidsprogrammet. Där trivs jag som fisken i vattnet!! Klassen är underbar och därför är det inte tråkigt att gå till skolan längre!! :) Jag vet inte riktigt om det finns så mkt mer att berätta faktiskt!

Sitter och lyssnar på det här underbara låten hela tiden, får inte nog av den!!



Kommentarer
Postat av: Emmy

Ååååh.. kul kul med ett inlägg :D love yaa bästis :D<3<3<3

2010-02-13 @ 00:35:04
Postat av: Anonym

Hej jag såg att du gillar Kenzas Balmain inspirerade skor. Ville bara tipsa om att de finns på tradera.

http://www.tradera.com/Party-Skor-Sandaletter-Sandalett-nitar-strass-ZARA-Balmain-auktion_340307_111181822

2010-04-20 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0