I'm Back

Hallååå, nu är jag tillbaka igen! Och jag kommer starkare än någonsin!! :) Nu på sommaren har jag alldeles för mycket tid över så då kan jag ju göra lite nytta och underhålla er, right? Jag ska nog göra om min design lite för man trättnar ju snabbt så är det ju kul med lite sommarkänsla fast regnat öser ner ute!

Dagen idag har varit rolig, jag tog min kära lilla moppe upp till Sandhult där Emmy och Ellinor bor, en riktig bonde-by:) Men jag gillar det! Emmy har precis kommit hem från Tunisien där hennes pappa blev erbjuden hela 25 kameler för att få gifta sig med Emmy, jag skulle slagit till direkt om jag var hennes pappa! hiho!Men nu är jag ju inte det så Emmy är fortfarande ogift!

Nu ska jag packa det sista inför resan till Smögen i morgon!
Vi hörs lite senare!



- Jag just nu!

Kommentarer
Postat av: emmy

JAG E NÖÖJD:D

2009-07-11 @ 23:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0