Bröllopsduellen

Skolan var rätt okej idag, men 5 lektioner innan lunch är alltid lite jobbigt. Min mage kurrar alltid och det är lite genant i vissa lägen men då är det bara att flytta på stolen lite så det inte hörs (Ellinors sätt) Är det bara jag som har det så eller finns det fler hungriga männinskor där ute, vars magar låter som en orkester? Efter lunch( ÄNTLIGEN LUNCH) hade vi bara en lektion kvar,  underbara syslöjd. Där håller jag på med ett par svarta mjukisbyxor som snart är klara. Det kommer bild på dom när jag fått bilderna av Ellinor. Så håll ut :)

Sen drog vi till staden och gick där och myste, vi som är så barnsliga i vanliga fall ville känna oss lite vuxnare så när vi fikade så tog jag och emmy en Chai latte vi som i vanliga fall, snåla som vi är, brukar ta vatten, Den där chai latten som består av svart te och kryddor smakade inte gott. Emmy drack upp sin medans jag bara drack några klunkar. Så äckligt va det jag kunde inte få i mig det. Men nu vet jag det. Sen kom Olivia och fredrika så gick vi på bio. Vi såg bröllopsduellen och den var över förväntan så folk därute som inte har sett den, gör det bara. Den var underhållande hela tiden.


Bilden på mina mjukis byxor och en dagens outfit kommer och några minuter.



här kommer en bild på min gosekatt så länge :)

Kommentarer
Postat av: Linda

söt kisse!

2009-01-31 @ 23:48:13
URL: http://quelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0